Here we come... - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van Marcel & Miriam Graafland - WaarBenJij.nu Here we come... - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van Marcel & Miriam Graafland - WaarBenJij.nu

Here we come...

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg Marcel & Miriam

25 Mei 2013 | Roemenië, Floreşti

Zaterdagmiddag: na een geweldige vakantie gingen we deze week weer hard aan de slag. Vorige week kon ik de blog niet plaatsen dus hieronder bij de foto's nog wat indrukken van een geweldige week waarin we genoten hebben van de natuur, de groep, wild kamperen, sporen van beren, regen (helaas:P), lekker eten en elkaar :D

Maandag begonnen we de week met Roemeense les, dat wil zeggen Francine en ik begonnen de week met Roemeense les. Mars is afgelopen week en komende week knetter druk met het maken van de fundering voor de kerk. Dagen van half 8 tot half 8 waren afgelopen week een feit. Helaas hebben ook wij de afgelopen twee weken vooral Nederlands weer gehad. Veel regen dus. Dat maakte het voor Mars en de mannen niet altijd even fijn om te werken. Wat wel ontzettend leuk is dat er de ook mannen uit de wijk (en van de kerk) vrijwillig komen helpen met werken. Gaaf om te zien dat de mannen het ook als 'hun' kerk zien en dus komen om te helpen!
Op dinsdag heb ik vooral op kantoor gezeten.
Woensdag hadden we een mooi vrouwenprogramma. Omdat Karin in Nederland is komende maand kon ik mooi wat extra werk bij Charis doen.
Vrijdag waren we extra goed voorbereidt voor het kinderprogramma omdat het de laatste keer niet liep zoals we gewild hadden. Vanaf volgende week gaan we ook een programma starten voor de 12 en 13 jarigen. Deze kinderen zijn eigenlijk te oud voor het kinderprogramma en te jong voor de tieners. Doordat ze nu een eigen programma krijgen wordt de doorstroom naar de tieners ook makkelijker. Het was geweldig om hun reactie te zien toen ze het hoorden: wat voelden ze zich bijzonder en gewaardeerd :)
Het kinderprogramma was een groot feestje waar ik enorm van heb genoten!

Komende week wordt voor ons een beetje spannend, we komen namelijk jullie kant op!!! Komende vrijdag stappen we samen met Marien in de auto om (hopelijk) zaterdagavond weer in Kampen te zijn. Het heeft een dubbele reden dat we naar Nederland gaan. Marcel gaat samen met Marien in Amsterdam aan het werk om ons kerkgebouw (wat van Rijkswaterstaat was) af te breken. Voor mij is dit een fijne kans om wat tijd te besteden aan mijn vriendinnen, mama's en familie! Ook hebben we die week 2 keer feest omdat onze ouders 25 jaar getrouwd zijn/ waren. We hebben er zin in!!!

Als u het nog leuk vind om Marcel en Marien een dagje te helpen afbreken in Amsterdam, van maandag 3 juni tot zaterdag 8 juni zijn ze daar bezig, bent u van harte welkom. We kunnen nog extra handen gebruiken, vooral voor doordeweeks!

Misschien tot volgende week:D

Mars en Mir

  • 25 Mei 2013 - 18:04

    Byron:

    iK ga met een auto voor mensen zonder vervoer

  • 25 Mei 2013 - 21:22

    Pa Bosch:

    We zien uit naar jullie komst. Ook ik word nog een dagje ingepland door Marcel en ik ga ook met de auto. Dus als er mensen mee willen naar Amsterdam..... Er is vervoer!

  • 28 Mei 2013 - 18:31

    Oma En Opa Graafland-Canada:

    bedankt weer Miriam. leuk dat jullie in Nederland zijn voor de Anniversaries. (ik begreep dat ook jouw ouders dat kunnen vieren ?) wat zal Marcel het druk hebben dan. ik hoop dat het allemaal lukt. goede reis en toch een fijne tijd. veel liefs en groetjes. oma G.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Floreşti

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 December 2013

Elk einde, een nieuw begin...

08 December 2013

Op 1 na laatste blog

22 November 2013

Magdalena

09 November 2013

Thuis?!

02 November 2013

Een fijn weekje!
Marcel & Miriam

Actief sinds 01 Aug. 2012
Verslag gelezen: 603
Totaal aantal bezoekers 81994

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

07 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: